22/4/10

Graons de Mura

El passat divendres vam fer una petita excursió als Graons de Mura. Vam deixar el cotxe a l'Alzina del Salari des d'on pels antics carrers pavimentats ens vam enfilar direcció al Coll de Tres Creus. A mitja pujada vam seguir una pista força ample que continua cap al nord i totalment plana. Passada la fita de les quatre barres vam voler investigar un petit sender que sortia a mà esquerra. El caminet s'acabava just a sota d'un cingle, el que segurament deu ser un traçat per anar a fer escalada. Retornats en el camí principal ens vam arribar fins a unes rampes de pedra anomenades els Graons de Mura, punt entranyable del Parc de Sant Llorenç del Munt. En poca estona ens vam enfilar en el Coll de Boix, de retorn per la carena ens vam enfilar al cim de la Pola. Impressionant, molt recomanable de pujar ja que és de molt fàcil accés i es poden gaudir d'unes vistes espectaculars del Castellsapera i tots els voltants. Per finalitzar la volteta vam arribar al Coll de Tres Creus i vam baixar directes a l'aparcament.