20/9/09

Vall de Sant Iscle i turó de l'Ermità

Ahir dissabte vam realitzar un dels itineraris senyalitzats pel Parc Natural de Collserola, que surt de l'àrea de lleure de Can Coll (Cerdanyola). Aquesta àrea està plena de ciclistes que fan l'esmorzar de mongetes i botifarra, i a més hi ha moltes barbacoes per llogar. Nosaltres vam fer el cafè de rigor i ràpidament vam emprendre la caminada. El primer tram fins a la zona de Can Codina era força ferèstega, després el camí s'enfilava cap a munt deixant zones més assoleiades. Vam vorejar Can Cata i també l'ermita de Sant Iscle, vam creuar la font de Can Lloses fins arribar a un petit trencall a la dreta. Hi havia un senyal fet malbé que semblava indicar l'itinerari, però aquest s'endinsava per la Font de la Tòrtora. Nosaltres vam preferir seguir fins al turó d'en Fotja per la serra d'en Ferrer, des d'on vam tenir unes vistes espectaculars de Barcelona. Després, el camí vas ser tot de baixada per una pista forestal que muntava la Serra d'en Fotja. Vam parar a dinar al restaurant de Can Sardà on ens vam menjar uns entrecots de Girona i unes esquenes de xai brutals! Després amb la panxa com una pedra vam passejar fins a l'aparcament de Can Coll.