22/11/10

Passejada per la Conreria

Després de fer rutes per pistes asfaltades, carreteres, enllaços d'autopistes, polígons industrials, ... ho vam superar totalment trobant-nos en un lloc molt original, un tanatori. Encara que sembli kafikià el punt de trobada va ser el Tanatori de Badalona situat molt a prop de l'Hospital Tries i Pujol. Per sort ens vam concentrar en el parking i no en l'interior de l'edifici, tot i que algú va aprofitar per fer un cafè. Bé ja us podeu imaginar vestits d'excursionistes davant de les famílies que arribaven no gaire contentes.
El recorregut començava allà mateix seguint una pista de terra que s'enfilava ràpidament per la muntanya de l'Amigó per anar enllaçar amb el GR-92 que tantes vegades hem caminat. Des de dalt s'observaven unes vistes genials tant de Barcelona, d'Alella i Teià, vam poder veure un monestir cartoixà anomenat de Montalegre. Carenejant vam creuar-nos la carretera de la Conreria que porta a Sant Fost de Campsentelles. Al creuar vam entrar en el parc natural de la Serra del Litoral. Una vegada arribats sota de la torra de vigilància forestal, vam decidir de fer el mos. La cosa es va posar difícil perquè feia molt de vent i no trobàvem cap lloc arrecerat, finalment tirats en un marge ens vam posar a dinar com vam poder. Ja us podeu imaginar la colla que érem tots asseguts en un marge d'un camí passant fred, sense comentaris. Després de dinar els més agosarats ens vam enfilar al capdamunt del turó de Galzeran i vam gaudir de les vistes de Martorelles i Montmeló. La baixada es va fer tranquila, vam fer un intent fallit de cafè i una vegada arribats al punt d'inici ens vam dissoldre ràpidament, tot i que els mateixos que havien fet el cafè a l'inici van repetir.